preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Zaprešić

Login
 

Dragi roditelji i djeco,

molimo da ispunite upitnik vezano za poboljšanje kvalitetete i raznolikosti prehrane u našoj školi (procijenjeno vrijeme ispunjavanja: 5 minuta)

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09.45 – 10:30
4. 10:40 – 11:25
5. 11:30 – 12:15
6. 12:20 – 13:05
7. 13:10 – 13:55

 

Poslije podne

0. 13:10 – 13:55
1. 14:00 – 14:45
2. 14:50 – 15:35
3. 15:45 – 16:30
4. 16:40 – 17:25
5. 17:30 – 18:15
6. 18:20 – 19:05
Pristup e-Dnevniku

Informacije

2023./2024.

ŠKOLSKI LIST I FACEBOOK

DIGITALNI ŠKOLSKI LIST

 

FACEBOOK
OŠ LJUDEVITA GAJA

Tražilica
Eko škola

 

UZ Gaj

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 9. 2011.

Ukupno: 2257760
Ovaj mjesec: 14007
Ovaj tjedan: 1989
Danas: 21
Opis projekta

PROJEKT „IDENTIFIKACIJA I RAD S POTENCIJALNO DAROVITIM UČENICIMA“                                                                           

Darovitost je skup osobina koje omogućuju pojedincu potencijale za dosljedno postizanje natprosječnih uspjeha u jednom ili više područja ljudske djelatnosti, a koji se može prepoznati kao jedinstven i kreativan doprinos tom području (Koren, 1988). Darovitost je rezultat kombinacije osobina: sposobnosti (opće i specifične intelektualne sposobnosti), osobina ličnosti i motivacije (neovisnost, upornost,   samopouzdanje, hrabrost) i kreativnosti (divergentno mišljenje, stvaranje novih ideja).

Projekt „Identifikacija i rad s potencijalno darovitim učenicima” započeo je školske godine 2009./2010. Tada je među učenicima trećih razreda provedeno testiranje i izdvojeni su učenici koji se ističu svojim sposobnostima, zbog kojih se od njih mogu očekivati iznadprosječni rezultati u mnogim područjima.

Projekt se sastoji od tri faze:

  1. Identifikacija potencijalno darovitih učenika
  2. Poticanje potencijalno darovitih učenika
  3. Praćenje potencijalno darovitih učenika

Identifikacija se radi na temelju psihologijskog testiranja i anketiranja učenika, učitelja i roditelja. Testiraju se svi učenici trećih razreda i prema rezultatima se identificira skupina od oko 10 posto učenika s najboljim rezultatima u generaciji.

Poticanje potencijalno darovitih učenika organizirano je kroz Radionice za kreativno mišljenje koje vodi školska psihologinja. Identificirani daroviti i potencijalno daroviti učenici četvrtih razreda su uključeni u Radionice za kreativno mišljenje. Kao glavna tema rada grupe izabrano je „Kreativno mišljenje”. U radionicama se obrađuju različite teme kao što su: daroviti pojedinci, kreativnost, samopoštovanje, kritičko mišljenje, izražavanje mišljenja uopće, debata, emocije, potrebe, identitet, motivacija, ciljevi, ponašanje, komunikacija, mentalne mape, mozgalice i projektni rad. Učenici su sudjelovali u dva natječaja: „Zdrava prehrana i ekologija” u organizaciji udruge Lijepa naša i Dm-a i „Oboji svijet” Foruma za slobodu odgoja. U radu u grupi, uz kreativnost, naročito se potiče inicijativa, otvorenost i radoznalost.

Praćenje darovitih učenika počinje od trenutka identifikacije i provodi se do kraja školovanja, kroz rad s njima u radionici za kreativno mišljenje, praćenje školske uspješnosti i suradnju s učiteljima i roditeljima.

Osnovna svrha projekta je poticanje osobnog rasta i razvoja potencijalno darovitih učenika te razvijanje kreativnog mišljenja.

Pravovremenim otkrivanjem darovitosti svakog djeteta, pravilnim usmjeravanjem i poticanjem u razvoju, moguće je pomoći potencijalno darovitoj djeci da razviju svoje talente i kreativnost i izrastu u osobe koje će vlastitim rastom poticati napredak čitavog društva.

Natječaj "Oboji svijet"

Forum za slobodu odgoja organizirao je nagradni natječaj „Oboji svijet bojama tolerancije“. Često smo svjedocima pojave da se problemi i sukobi među ljudima rješavaju nasilno - grubim riječima, izbjegavanjem, ogovaranjem pa i fizičkim nasiljem. Neki su pak mladi žrtve odbacivanja i ogovaranja samo zbog svog izgleda, porijekla ili drugih osobina. Učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda osnovne škole ili srednjoškolci mogli su pokazati svoj pogled na toleranciju, nenasilje i mirno rješavanje sukoba i to kroz video uratke, priču, pjesmu, plakat, strip ili fotografiju.

Naši učenici su na natječaj prijavili ukupno osam radova:

  1. Video „Bilo bi lijepo kad bi svijet izgledao ovako“; autori – učenici 5.b razreda: Nika Horvat, Laura Šeatović, Ana Gregurić Rakijaš, Ana Čubrić, Marina Perković, Martina Knezović, Luka Kramarić i Matej Klarić
  2. Video „Razlike su bogatstvo“; autori – učenici 6.b razreda: Evita Prtenjača, Iva Peharec, Borna Kobešćak, Filip Šeatović i Bruna Štoos, učenik 6.a razreda - Tibor Babović i učenik 6.d razreda - Carlo Lozić
  3. Video „Nasilje ništa ne rješava“; autori – učenici 5.c razreda: Joško Spajić, Anamarija Filaković, Katja Jakin i Tina Ujević
  4. Priča „Ne gledaj po vanjskim osobinama i izgledu“ autorice Patricije Šimić iz 5.d razreda
  5. Priča „Tolerancija i nenasilje“ autora Borne Kobešćaka iz 6.b razreda
  6. Priča „Tolerancija“ autorice Maje Zekan iz 6.b razreda
  7. Plakat „Stop nasilnom ponašanju“ autorica Stele Fazlić i Ivone Kladnik iz 5.e razreda
  8. Pjesma „Tolerancija“ autora Josipa Krznara iz 6.b razreda

 

Dan darovitih učenika
RSS


Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


preskoči na navigaciju