preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Zaprešić

Login
 

 

Dragi roditelji i djeco,

molimo da ispunite upitnik vezano za poboljšanje kvalitetete i raznolikosti prehrane u našoj školi (procijenjeno vrijeme ispunjavanja: 5 minuta)

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09.45 – 10:30
4. 10:40 – 11:25
5. 11:30 – 12:15
6. 12:20 – 13:05
7. 13:10 – 13:55

 

Poslije podne

0. 13:10 – 13:55
1. 14:00 – 14:45
2. 14:50 – 15:35
3. 15:45 – 16:30
4. 16:40 – 17:25
5. 17:30 – 18:15
6. 18:20 – 19:05
Pristup e-Dnevniku

Informacije

2023./2024.

ŠKOLSKI LIST I FACEBOOK

DIGITALNI ŠKOLSKI LIST

 

FACEBOOK
OŠ LJUDEVITA GAJA

Tražilica
Eko škola

 

UZ Gaj

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 9. 2011.

Ukupno: 2264777
Ovaj mjesec: 6494
Ovaj tjedan: 2084
Danas: 41
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako biti podrška djeci nakon traumatskih događaja?
Autor: Ena Šifner Vukomanović, 7. 1. 2021.

U organizaciji Zagrebačkog psihološkog društva, psihologinja i psihoterapeutkinja Sena Puhovski održala je vrlo zanimljivo i korisno predavanje naziva Kako biti podrška djeci nakon traumatskih događaja?

Snimka webinara dostupna je na sljedećem linku:
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2E7jBccHGEiEweVn_Bmq55eoD7dKA-6Q62bnaeBj6A2KALe78O9yE5AEk&v=EseXOjZhyto&feature=youtu.be


Webinar je namijenjen roditeljima i ostalim odraslima koji brinu o djeci koja su doživjela potres. Cilj webinara je podučiti odrasle o specifičnostima traumatskih događaja, nekim reakcijama koje su specifične za djecu različitih dobi u ovakvim situacijama, kao i o različitim načinima pružanja podrške jer bliski odrasli primarni su i najvažniji pomagači za djecu. Djeca imaju kapacitet biti dobro nakon traumatskih događaja, a jedan od glavnih čimbenika koji utječu na to kako će se oporavljati djeca upravo je ponašanje bliskih odraslih koji o njima brinu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju