preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Zaprešić

Login
 

 

Raspored zvonjenja

Prije podne

1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09.45 – 10:30
4. 10:40 – 11:25
5. 11:30 – 12:15
6. 12:20 – 13:05
7. 13:10 – 13:55

 

Poslije podne

0. 13:10 – 13:55
1. 14:00 – 14:45
2. 14:50 – 15:35
3. 15:45 – 16:30
4. 16:40 – 17:25
5. 17:30 – 18:15
6. 18:20 – 19:05
Pristup e-Dnevniku

Informacije

2023./2024.

ŠKOLSKI LIST I FACEBOOK

DIGITALNI ŠKOLSKI LIST

 

FACEBOOK
OŠ LJUDEVITA GAJA

Tražilica
Eko škola

 

UZ Gaj

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 9. 2011.

Ukupno: 2279084
Ovaj mjesec: 8874
Ovaj tjedan: 3295
Danas: 23
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EKO DRUŽENJE MALIH EKOLOGA 1.C RAZREDA S UČENICOM ANDREOM BRZICA
Autor: Kristina Jovanović, 26. 2. 2016.

Učiteljica Rinka Grujičić sa svojim je Malim ekolozima iz 1.c razreda u srijedu 17.veljače u školskoj knjižnici sudjelovala na radionici „Očuvanje okoliša“ koju je održala učenica 4.d razreda Andrea Brzica. U kratkom razgovoru održanom nakon radionice, Andrea nam je otkrila što ju je potaklo na izradu ovog zadatka.


Andrea, učenica si 4 .razreda pa nas zanima kako si se odlučila za odžavanje radionice prvašićima?

Istu sam radionicu održala u svom razredu i učiteljica Branka Perinčić je bila jako zadovoljna, a pošto učiteljica Rinka održava izvannastavnu „Mali ekolozi“ mislili smo da će im moja tema biti  zanimljiva.

Radionicu si sama osmislila?

Jesam, samo mi je mama pomogla u pronalaženju odgovarajućeg kartona za izradu plakata. Naime, plakat je izrađen na kartonu od recikliranog papira.

Koja je tema radionice?

Tema je radionice Očuvanje okoliša, tj. željela sam informirati učenike o načinima kako mogu pomoći očuvanju okoliša u svome kućanstvu.

Možeš li nam malo preciznije objasniti sadržaj radionice?

Učenicima sam, naravno, jezikom koji razumiju pošto su maleni, pokušala objasniti na koje sve načine mogu sami doprinijeti očuvanju okoliša. Na plakatu sam prikazala najjednostavnije načine brige o očuvanju šuma, voda, zemlje i zraka. (Efekt staklenika, globalno zahlađenje, potrošnji i mogućnostima uštede vode u kućanstvu, recikliranje papira, očuvanje šuma.)

Koji bi po tebi bili osnovni zaključci ove radionice?

Ono najbitnije što sam željela da učenici upamte je:

Ako u školi svi recikliraju papir, možemo sačuvati godišnje čitavu šumu.
Učiniti kuću energetski učinkovitom i tako sačuvati zrak.
Koristiti energetski učinkovite perilice i tako očuvati vodu.
Ne prolijevati uljne ili bilo koje druge kemikalije i očuvati zemlju.
Smanjiti upotrebu automobila.
Ne paliti drvo ili smeće.

Na kraju bismo te zamolile da samu sebe ukratko opišeš.

Pa , to je jako teško jer ne volim samu sebe opisivati.

Karakterno sam jako emotivna i osjećajna. Moram reći da sam uvijek u nekakvoj žurbi pošto imam jako puno obaveza, ali uživam u svakoj aktivnosti. Ponekad imam osjećaj da živim u kreativnom neredu, ali je najvažnije da se uvijek snađem u svemu. Volim biti okružena knjigama, puno čitam, istražujem i volim pomagati drugima.

                                                                       Razgovarale: male knjižničarke





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Aktivnosti u knjižnici i korisne informacije

 

 

 

 

 

preskoči na navigaciju